poniedziałek, 8 lutego 2016

na początku

Początki są trudne... Ciekawe, ile wpisów zaczyna się od tych słów?
Dzisiaj ja rozpoczynam swoją przygodę z blogiem. Z turkusowym blogiem.

chwile…
dostrzegam coraz więcej tych dobrych momentów. Każdego dnia- bez wyjątku. Pieknych, krótkich, długich, intensywnych, ulotnych. Niezmiennie pozytywnych.

turkusowe…
ten kolor już zawsze będzie mi się kojarzył z najfajniejszym człowiekiem, jakiego znam.

Mam na imię Klaudia. Uwielbiam czytać, słuchać muzyki, pić kawę, marzyć.
Jestem romantyczką i domatorką. Chwilowo gospodynią w pustym mieszkaniu.
Bez pamięci zakochana i szczęśliwa.
Chciałabym wrzucić tutaj wszystko to, co mnie zachwyca, co jest piękne i pozytywne.
W szarości każdego dnia przecież czają się dobre momenty. Turkusowe chwile.

Pozdrawiam. Klaudia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz